Babynabytek.sk   »   Zvoz - Vyzdvihnutie tovaru

Zvoz - Vyzdvihnutie tovaru


Ako postupovať? - Často kladené otázky

Ak ste už s nami dohodli termín a adresu pre vyzdvihnutie zásielky, počkajte na kontakt od prepravcu. Prepravca vás kontaktuje e-mailom alebo telefonicky. Okrem pripravených zásielok na vyzdvihnutie nebudete potrebovať nič ďalšie. Prepravca bude mať pri sebe pripravené prepravné štítky, ktoré nalepí na pripravené balíky (zásielky) pri vyzdvihnutí.

AKO ZABALIŤ, OZNAČIŤ ZÁSIELKU/Y?

Tovar prosím starostlivo zabaľte, pokiaľ možno do pôvodného obalu. Pokiaľ už nie je na balíku čitateľný pôvodný štítok, môžete prilepiť na balíky lístok s číslom objednávky, alebo číslom prípadu z aplikácie Retino.

MÔŽEM SI URČIŤ ČASOVÉ OKNO VYZDVIHNUTIE?

Voľba časového okna pre zvoz (vyzdvihnutie zásielok) nie je technicky možná, môžete sa však skúsiť dohodnúť s prepravcom.

Pre komunikáciu s prepravcom si pripravte číslo zvozu , ktoré nájdete v emaile od prepravcu alebo našej komunikácii.

Pokiaľ to prepravca umožňuje, je možné preferovaný spôsob a čas zvozu zmeniť na základe inštrukcií prepravcu. Tieto inštrukcie by ste mali dostať cez SMS alebo email.

AKO SI OBJEDNAŤ ZVOZ?

Ak ste túto stránku navštívili bez predchádzajúcej komunikácie s naším eshopom a máte záujem o vrátenie doručeného tovaru, prosíme vyplňte online formulár pre vrátenie , alebo nás kontaktujte .