Vždy sa snažíme, aby poštovné bolo čo najnižšie. Výpočet ceny dopravy závisí od hmotnosti zásielky. V prípade objednania viacerých kusov sa snažíme tovar odoslať ako jeden balík.
Nie ste si istí cenou dopravy? Neváhajte vložiť tovar do košíka a ihneď uvidíte cenu dopravy. Až potom môžete prípadne prejsť k objednávke.
V e-maile s potvrdením objednávky nájdete odkaz na opätovné zaplatenie. Ak sa Vám stále nedarí zaplatiť, radi Vám zmeníme spôsob platby na dobierku, kontaktujte nás.
Potvrdenie o prijatí platby nájdete u platobnej brány alebo vo vašej banke. Ak by sme vašu platbu neprijali, automaticky Vám pošleme e-mail, aby ste mohli platbu zopakovať alebo si zvoliť inú metódu platby.
Ak sa Vám v košíku nezobrazuje táto možnosť, uveďte fakturačné údaje do poznámky k objednávke.
Ak táto platobná metóda nie je v nákupnom košíku k dispozícii, zvoľte si prosím z ponúkaných platieb, ktoré náš systém podporuje.
Každú žiadosť posudzujeme individuálne. Záleží na hodnote nákupu a overení vašej organizácie. Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky, prípadne si vytvorte objednávku a napíšte do poznámky svoj požiadavok.
Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom nášho online formulára. Po odoslaní formulára sa s vami spojíme. Pre našich zákazníkov v spolupráci s naším dopravcom vieme zariadiť vyzdvihnutie (viac informácií tu).
Áno, ale skôr než sa takto rozhodnete, nás kontaktujte. Je nutné posúdiť mieru opotrebenia (otlaky od skrutiek, odreniny a podobne). Ak sa dohodneme na možnosti vrátiť zmontovaný tovar, môžeme Vám podľa našich obchodných podmienok vrátiť nižšiu sumu podľa miery opotrebenia. Zvyčajne sa refundovaná suma za produkt znižuje o 10-20 %.
Vyplňte prosím náš online formulár a počkajte na pokyny reklamácie. Budeme potrebovať fotografie poškodeného tovaru, prípadne videozáznam. Všetko nahrajete pohodlne cez aplikáciu Retino. V prípade záujmu o náhradné diely, prosíme, rovno tieto diely označte podľa návodu výrobcu a pošlite nám fotografiu alebo snímku obrazovky s označením.
Snažíme sa, aby reklamáciu vybavili v rámci zákonnej lehoty 30 dní. Priemerný čas vybavenia je 7-15 pracovných dní. Každý prípad posudzujeme individuálne a ak je potrebné odoslať náhradné diely, snažíme sa, aby výrobca poslal diely rovno na adresu zákazníka.
Našich zákazníkov informujeme e-mailom v okamihu, keď odovzdáme tovar dopravcovi. Ak je tovar skladom, expedujeme zásielku zvyčajne do 48 hodín.
Přesný pohyb vašej zásielky môžete sledovať pomocou odkazu, ktorý vám zasielame spolu s e-mailom o expedícii zásielky.
Pri zásielkach doručovaných dopravcom GLS sa ich stav (v histórii prepravy) môže zobraziť 2-3 dni ako "neodovzdané na prepravu - prijaté údaje o zásielke, čakáme na odovzdanie balíka". Je tomu tak napriek tomu, že zásielky sú už v starostlivosti dopravcu. K doručeniu dochádza zvyčajne do 2-4 pracovných dní od okamihu doručenia automatického e-mailu o expedícii.
Z našej strany môžeme ovplyvniť iba deň odovzdania do prepravy. Ak vopred viete, že zásielka by mohla byť doručená vo vašej neprítomnosti, kontaktujte nás alebo napíšte svoje želanie do poznámky k objednávke.
Ak v košíku nie je pri výbere dopravcu uvedená možnosť voľby časového okna doručenia, platí, že dopravcovia doručujú zvyčajne v pracovné dni dopoledne. V deň, keď vás dopravca kontaktuje, sa môžete pokúsiť dohodnúť na konkrétnom dni.
Túto službu ponúkame v spolupráci s dopravnou spoločnosťou GEIS, v košíku ju nájdete pod názvom HomeDelivery Premium.
Ak budete vyžadovať túto službu od dopravcu, ktorý ju neponúka, výnos nie je možný. Štandardne zásielku dopravca doručí k prvým uzamykateľným dverám, kde si ju osobne prevezmete.
Kuriéri zvyčajne majú k dispozícii platobný terminál, prosím informujte sa priamo u vodiča, ktorý vás bude kontaktovať pred doručením zásielky.
Táto situácia sa môže výnimočne stať. Celá suma na úhradu (dobierka) sa viaže na prvý vytlačený štítok dopravcu, uhradiť môžete bez obáv, zvyšné zásielky sú doručené rovnakým vodičom s odstupom maximálne 1-3 pracovné dni. Expedujeme tovar zo 2 podlaží skladu, preto sa napr. nábytok môže expedovať skôr než matrace (niekedy naopak). Pre spoločné doručenie existuje riešenie v podobe doručenia na palete.
Pre doručenie do krajín Európskej únie si môžete objednať na www.babynabytek.eu alebo zvoliť priamo krajinu, kam potrebujete tovar doručiť.
Pri tovare na objednávku záleží na dostupnosti pri nákupe. Presný odhad môžeme uviesť na základe dopytu, cca 1-2 týždne po vytvorení objednávky. Termíny tovaru na objednávku prispôsobujeme priebežne aktuálnym kapacitám našich výrobcov a snažíme sa, aby tovar zákazníci dostali včas.
O stave objednávky vás informujeme automatizovanými e-mailmi, pri vytvorení a expedícii objednávky. Počet automatických e-mailov priebežne zvyšujeme podľa potrieb zákazníkov a pripravujeme pre vás prehľad objednávky, ktorý bude dostupný v e-maile s potvrdením objednávky alebo pre registrovaných zákazníkov (po prihlásení).
Výnimočne sa môže stať, že tovar je dodaný na náš sklad skôr, než bolo predpokladané. Ak nemáme od zákazníka informáciu, že nebude na adrese doručenia prítomný v konkrétnom termíne, odosielame tovar ihneď (neprítomnosť na adrese je možné uviesť pri vytváraní objednávky do poznámky k objednávke).
Ano, táto možnosť existuje na požiadanie u nášho zákazníckeho servisu. Záleží to od spôsobu platby.
Pri platbe na dobierku rozdelíme objednávku na 2 samostatné (obdržíte 2 faktúry).
Pri platbe vopred - v prípade záujmu - odošleme položky, ktoré sú skladom skôr. Faktúru obdržíte po expedícii poslednej položky z objednávky.
Pri vopred zaplatených objednávkach je možné iba zníženie počtu kusov (odobratie tovaru) a vrátenie peňazí.
Pri objednávkach na dobierku je zmena položiek objednávky možná na základe dopytu. Zásah do objednávky môže ovplyvniť rýchlosť vybavenia objednávky.